מתכון: טף סמושה/סמבושה - אוזני המן אתיופי

מתכון: טף סמושה/סמבושה - אוזני המן אתיופי

רכיבים
1⁄4 כוסות קמח טף
1 כוס קמח לכל מטרה
½ כפית אבקת אפייה
1⁄2 כפית מלח
2 תפוחי אדמה גדולים, קלופים
1 כוס אפונה
1 צרור בצל ירוק קצוץ
2 צ'ילי ירוק טרי, זרעים וטחון
1/2 כוס פטרוזיליה טרייה קצוצה
1/2 כוס כוסברה טרייה קצוצה
1⁄2 כפית מלח ופלפל
3 עד 4 כוסות שמן
תבלינים מעורבים (לא חובה)
מים חמים

הכנה
בקערה גדולה מערבבים קמח, מלח ואבקת אפייה. בקערה טורפים את השמן והמים יחד. יוצקים את תערובת השמן והמים באיטיות לתערובת היבשה, לשים את הקמח כ-5-15 דקות, עד לקבלת בצק חלק ואלסטי. מכסים ומניחים לעמוד 30 עד 40 דקות.

בינתיים, מניחים תפוחי אדמה בסיר גדול; מכסים במים קרים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה. להפחית את החום לנמוך; מכסים ומבשלים עד לריכוך. מסננים תפוחי אדמה; לתת לעמוד עד להתקרר מספיק כדי להתמודד. מקלפים וחותכים לחתיכות של 1⁄2 אינץ'. מחממים 2 כפיות שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מוסיפים בצל ירוק. מבשלים ומערבבים. מוסיפים תפוחי אדמה, אפונה, צמרמורת, כוסברה, פטרוזיליה, מלח ופלפל. מבשלים ומערבבים במשך דקה אחת או עד ריחני. מניחים בצד לצינון.

מחלקים בצק 10 לחלקים שווים. בעזרת מערוך לוקחים חלק, מפדרים פנימה קמח ומרדדים לעיגולים בגודל 4 אינץ' בערך. על עיגול אחד, מרחו מעט שמן על כולו ואז פזרו קמח לכל מטרה. מכסים את העיגול המשומן והמאובק בקמח בעיגול השני. מרדדים את העיגול הכפול הזה. על תנור חם בטמפרטורה נמוכה מניחים את הדף. פעם יבעבע. הפוך מיד לצד השני. שמור כ-30 שניות. לאחר מכן מוציאים מהתנור. חזור על השלבים עבור חלקי הבצק הנותרים. להפריד אותם ל-2 גיליונות. מסיימים את כל הבצק. ערמו את כל הסדינים יחד. לאחר מכן בעזרת סכין או חותכן פיצה, חותכים ל-3 חלקים. יש לכם דפי סמוסה מוכנים לשימוש.

מערבבים קמח עם מספיק מים ליצירת בצק סמיך וחלק. הבצק אמור לשמש לאיטום הסמוסות.

לוקחים דף אחד. מחזיקים את הפינה השמאלית התחתונה. מקפלים כמו משולש. לאחר מכן, באמצעות הפינה הימנית העליונה של המשולש, קפלו אותו כלפי מטה כדי ליצור משולש כפול. זה יוצר קונוס עבור המלית.
ממלאים מספיק מלית תפוחי אדמה. אוטמים את הקצה הנותר של הדף בממרח הקמח ואוטמים את הסמוסה. מטגנים את הסמוסות בשמן עמוק על אש בינונית-נמוכה עד להזהבה. שמרו אותם על נייר מטבח. הגישו חם! תהנו
חזור לפעמים רבות - המגזין

השאר תגובה

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני פרסומן.